Nadváha

Obmedzenie stresu a pohyb na čerstvom vzduchu sú aktivity, ktoré zásadným spôsobom ovplyvňujú kvalitu metabolizmu a teda aj ukladania tukov v organizme. Pri nadmernom psychickom napätí telo reaguje podobne ako pri akejkoľvek hrozbe a začne si vytvárať zásoby energie (ukladá tuk). 

V kombinácii s nedostatkom fyzickej záťaže sa tento efekt znásobí, takže aj z minimálneho objemu prijatých potravín môže byť nadváha. Kľúčovým faktorom je aj príjem dostatočného množstva vlákniny, ktorá upravuje trávenie a hlavne zabezpečí zdravý pohyb čriev, čo pomôže k odstráneniu odbúraných tukov. 

Pre prevenciu nadváhy je dobré dodržiavať niekoľko jednoduchých pravidiel:

  • Hýbať sa, hýbať sa, hýbať sa... v práci vynechať výťah, na presun v rámci blízkeho okolia použiť bicykel alebo chôdzu namiesto auta, cielene plánovať šport alebo aspoň pobyt na čerstvom vzduchu, v rámci možností vykonávať aspoň jednoduché manuálne práce, v ideálnom prípade v záhrade alebo na čerstvom vzduchu
  • Harmonický partnerský život - nezhody v partnerských alebo manželských vzťahoch sú častou príčinou porúch príjmu potravy alebo nedostatkov v metabolizme. Naopak kvalitný sexuálny život v stabilnom vzťahu spáli množstvo kalórií.
  • Odpočinok je práca ako každá iná - rovnako ako bežne plánujeme obchodné stretnutia alebo akékoľvek iné aktivity, cielene treba plánovať aj relax a termín samozrejme dodržať!! 
Uprednostňovaná strava a doplnky výživy

pestrá strava s vysokým obsahom surovej zeleniny a ovocia
výživové doplnky :

  • CHILIBURNER - spaľovač tukov
  • Ryžový nápoj
  • Kokosový olej
  • Rozpustná vláknina
  • Proteínová diéta 
Pitný režim (tvorí minimálne 50% akejkoľvek liečby)

2,5 - 3,5 l denne, ideálne čistá neperlivá voda
nápoje: Árjuvédska káva GARCINIA, PRO SLIM TEA

potrebné obmedziť

alkohol, fajčenie, drogy, údeniny, káva, čokoláda, čierny čaj
OBMEDZIŤ POTRAVINY S VYSOKÝM OBSAHOM TUKU